.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلاور همان دلاور است
محمد جونیان

شمال نيوز: محمد جونیان ـ در یکی از سایت ها خواندم دلاور بزرگ نیا، رئیس ایرانگردی و جهانگردی مازندران شد. از اینکه بگویم خوشحال شدم را نمی توانم توصیف کنم، اما همینقدر بگویم که از خوشحالی نمی دانستم چه بگویم و تنها راه را برای ابراز حسم، قلم روی کاغذ و گپی خودمانی با آقای دلاور بزرگ نیا و دوران بسیار خوبی که در استان حضور داشتید بود.
او کارمند بهزیستی بود که به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد. طی مدتی که ایشان مدیر کل بودند تحول چشمگیر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به وجود آورد تا جایی که من در وزارتخانه (ارشاد اسلامی) بودم یکی از مسئولین می گفت: آقای بزرگ نیا تنها مدیر کلی است که یک پایش مازندران هست و پای دیگرش در مرکز و طی همین مدت ارتباط بسیار تنگاتنگی با مسئولین وزارتخانه برقرار کرد تا جائیکه برای اولین بار جشنواره تئاتر کشورهای وابسته سازمان جهانی اکو که یک سازمان اقتصادی است را به مازندران آورد.
برای خیلی ها این سؤال بود که مگر می شود با بودن کشورهای پاکستان و دیگر اعضاء سازمان جهانی این جشنواره به ایران آنهم میزبانش مازندران باشد که دیدیم شد و یک برگ زرینی بود برالی مازندرانیها که متأسفانه بعد از رفتن ایشان انگار همه فراموش کردند که چه اتفاق جالبی افتاده بود و باید پیگیر آن بشوند که نشدند.
در دوران طلائی مدیریت ایشان در فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گروهها جان گرفتند که آن زمان بنده به عنوان کارشناس هنری تئاتر و رئیس انجمن نمایش در خدمت ایشان بودم، خوشبختانه وضعیت فرهنگی و هنری جان تازه ای در زمان ایشان گرفته بود.
خاطره ی دیگری از ایشان دارم و آن اینکه یک روز مرا خواست و پیشنهاد مدیریت روابط عمومی اداره کل را با حفظ سمتم به من دادند. پیشنهاد وی را قبول کردم، اما شرطی گذاشتم. وقتی مت این شرط را بگویم ایشان ناراحت می شوند.
به ایشان گفتم: آقای مدیر کل، اولا اتاق من به عنوان روابط عمومی که که چشم و چراغ مدیر کل است باید در کنار اتاق شما باشد.
دوماً، اتاق شما برای من باید باید همیشه درش باز باشد. برای من سخت است برای یک نامه توی اتاق انتظار مثل ارباب رجوع بنشینم و در نهایت من تا زمانی که شما مرا نخواستید و احضار نکردید توی اتاق شما نمی آیم.
دیدم با روئی گشاده و با همان لبخند همیشگی پذیرفتند و دوران بسیار طلائی در زمان ایشان داشتم و داشتیم. به تهران که رفتند مسئولیت های مهمی گرفتند مدیر عامل شرکت توسعه ایرانگردی کشور، مدیر کل ایرانگردی و جهانگردی مازندران، دبیر کمیته علمی و گردشگری ستاد تبلیغات و امور نمایشگاههای کشور، رئیس باغ موزه هنر و ... که بالاخره به قول معروف عین پرستو به خانه خود بازگشتند که من از همین جا به ایشان خوش آمد می گویم. چرا که دلاور همان دلاور است و اطمینان داریم بحث گردشگری استان را متحول خواهد کرد، بحثی که دغدغه ی نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار محترم مازندران است. اما با حمایت و همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس و همه ی مسئولین استانی بدون خط و خطوط و این جناح و آن جناح که ایشان الحمدالله اولیت را به خدمت می دهد در پایان آرزوی موفقیت ایشان را از خداوند منان خواستارم و تبریک و تشکر از دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و معاون اجرائی ایشان و همه ی عزیزانی که این پرستو عاشق را به خانه اش برگرداندند.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدوی جمنانی 3 اسفند 1392
احسنت بر محمد آقای جونیان به خاطر قدرشناسی و نمک شناسی و حسن نیت اش که همواره دغدعه فرهنگ و هنر استان را دارد هنرمند پرتلاشی که با چهره گشاده و خندان از کنار خیلی از نامهربانی ها به راحتی آب خوردن میگذرد و صادقانه و مخلصانه در خدمت استان عزیزش میباشد محمدجان بنده هم چون شما آقای بزرگ نیا را مدیری باکفایت و با لیاقت و بطور انفرادی شخصیتی فراجناحی و عاشق خدمت میدانم و خاطرات کاری خوبی را در مدیریت فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با این انسان مودب و موتمن و تدبیرمدار دارم و آرزوی بهروزی و سلامتی همه خادمین مخلص و دلسوز چون جنابعالی و دکتر بزرگ نیا را از ایزد منان دارم . با احترام ؛ م . مهدوی جمنانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.